مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-02بين الملل

پاکستان اظهارات سفیر سابق افغانستان را عجیب و غریب دانست


پاکستان با رد ادعاهای یک دیپلمات سابق افغانستان در مورد ایفای نقش در آن کشور گفت که حکومت اشرف غنی، رییس جمهوری سابق افغانستان، نمی تواند اشتباهاتش را که منجر به سرنگونی دولتش شد، - پاکستان اظهارات سفیر سابق افغانستان را "عجیب و غریب" دانست پاکستان با رد ادعاهای یک دیپلمات سابق افغانستان در مورد ایفای نقش در آن کشور گفت که حکومت اشرف غنی، رییس جمهوری سابق افغانستان، نمی تواند اشتباهاتش را که منجر به سرنگونی دولتش شد، بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملیحه شاهد، سخنگوی سفارت پاکستان در واشنگتن در نامه ای به روزنامه وال استریت ژورنال گفت: به مدت 20 سال، دولت های متوالی در افغانستان تقصیر هر مشکلی در این کشور را به گردن پاکستان انداختند.

اسلام آباد مسئول اقدامات کابل نیست.

او این نامه را در واکنش به یک مقاله جاوید احمد، یکی از اعضای غیر مقیم شورای آتلانتیک، اندیشکده ای مستقر در واشنگتن نوشت که تا همین چند وقت پیش سفیر افغانستان در امارات متحده عربی بود.

ملیحه شاهد گفت که مقاله او در وال استریت ژورنال نشان دهنده همان فقدان عجیب خودکاوی و امتناع از پذیرش هرگونه مسئولیت، به عنوان شاخص های دولتی که او تا 15 اوت نماینده اش بود، هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان اظهارات سفیر سابق افغانستان را عجیب و غریب دانست

پاکستان اظهارات سفیر سابق افغانستان را عجیب و غریب دانست