مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-02اقتصادي

طرز تهیه ته چین اسفناج با گوشت


ته چین اسفناج با گوشت چرخ کرده یکی از انواع ته چین ها می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است و برای مهمانی و یا شام و نهار بسیار مناسب است.

- برنج را از قبل با کمی نمک خیس کنید سپس پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کرده سپس به همراه کمی زردچوبه و روغن تفت دهید تا سبک شود در ادامه گوشت را اضافه کنید و به آن نمک و فلفل سیاه اضافه کرده و تفت داده تا گوشت خوب سرخ شود و رنگ آن تغییر کند.

مرحله دوم: تفت دادن اسفناج در ادامه اسفناج ها را پاک کنید و بشورید سپس به اندازه دلخواه برش بزنید سپس داخل یک تابه بدون افزودن روغن تفت دهید تا آب آن کشیده شود و اسفناح ها نرم شود سپس از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: مخلوط کردن تخم مرغ و ماست در ادامه مایه ته چین را باید آماده کنیم برای این کار یک عدد تخم مرغ کامل را به همراه زرده و ماست و روغن مایع و زعفران و کمی نمک و فلفل سیاه داخل کاسه ریخته و هم بزنید تا تخم مرغ ها از لختگی خارج شوند نیازی نیست که خیلی مواد را هم بزنید وگرنه بوی زهم می گیرد.

مرحله چهارم: پخت ته چین اسفناج و گوشت برنج را روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاد کمی زنده تر از همیشه آبکش کنید تا برنج در حین پخت شفته نشود سپس برنج را داخل کاسه مخلوط تخم مرغ و ماست ریخته و خوب هم بزنید سپس کف قابلمه یا قالب مورد نظر را کمی چرب کنید و مقداری از برنج را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه ته چین اسفناج با گوشت

طرز تهیه ته چین اسفناج با گوشت