مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-02سياسي

230 بیمار کرونایی در استان سمنان شناسایی شدند


طی 24 ساعت گذشته 230 بیمار قطعی کرونایی در استان شناسایی و 40 نفر در بیمارستان بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت کردند.

وی افزود: با توجه به جمعیت هدف واکسیناسیون که افراد بالای 12 سال در استان را شامل می شود، بیش از 80 درصد پوشش واکسیناسیون کرونا در دُز اول در استان هدف محقق شده است.

سخنگوی ستاد کرونای سمنان ادامه داد: 349 هزار و 500 نفر از این جامعه هدف در استان که افراد بالای 12 سال هستند، برای دریافت دُز دوم واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کردند که بیش از 60 درصد جامعه هدف را پوشش می دهد.

خجسته پور با بیان اینکه تا رسیدن به ایمنی جمعی و تحقق درصد پوشش ایده آل در تزریق واکسن کرونا، هنوز فاصله داریم؛ لذا از تمامی هم استانی ها و افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند دعوت می کنیم تا نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند، ابراز داشت: متأسفانه روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان افزایشی است.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته 230 بیمار با تست قطعی و مثبت ابتلاء به کرونا در استان شناسایی شدند که 40 نفر از این افراد در مراکز درمانی بستری شدند.

معاون استاندار سمنان گفت: خوشبختانه علی رغم ایجاد روند افزایشی در تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، ما فوتی بر اثر ابتلاء به این بیماری در استان نداشتیم که این امر بخشی حاصل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 بیمار کرونایی در استان سمنان شناسایی شدند

230 بیمار کرونایی در استان سمنان شناسایی شدند