مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-02حوادث

گلایه مردم از طعم و بوی بد آب و استفاده پتروشیمی از باکیفیت ترین آب چاه ها


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: مردم شهر بجنورد از طعم و بوی بد آب این شهر گلایه مند هستند و این در حالی است که مجتمع پتروشیمی خراسان از باکیفیت ترین آب چاه های این منطقه برای خنک کردن دستگاه های خود استفاده می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: مردم شهر بجنورد از طعم و بوی بد آب این شهر گلایه مند هستند و این در حالی است که مجتمع پتروشیمی خراسان از باکیفیت ترین آب چاه های این منطقه برای خنک کردن دستگاه های خود استفاده می کند.

غلامحسین ساقی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مدتی است با طعم و بوی بد آب آشامیدنی در شهر بجنورد مواجه هستیم، اظهارکرد: بررسی های فراوانی برای علل تاثیرگذار بر این موضوع انجام شد که نتایج بررسی ها آن بود که علت اصلی بو و طعم بد آب، جلبک های موجود در سد شیرین دره هستند.

وی افزود: پایین آمدن سطح آب به علت بروز خشکسالی و وجود جلبک ها موجب شده تا بر روی طعم و بوی آب آشامیدنی شهر بجنورد تاثیر بگذارد.

ساقی ادامه داد: تنها راه حل برای این مشکل استفاده از منابع آب های زیرزمینی است که هم اکنون نیز تمامی چاه های حفر شده در حال استفاده هستند.

وی تصریح کرد: برای حفر چاه های جدید به منظور حل این مشکل نیز باید حداقل رقم حدود 200 میلیارد تومان هزینه شود که هزینه بالایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم از طعم و بوی بد آب و استفاده پتروشیمی از باکیفیت ترین آب چاه ها

گلایه مردم از طعم و بوی بد آب و استفاده پتروشیمی از باکیفیت ترین آب چاه ها