مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-02ورزشي

نام شهدا و قهرمانان ورزشی زینت بخش اماکن و معابر شیراز می شود


رییس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای شهر شیراز گفت: با توجه به تاکیدات اعضا، نام شهدا سرافراز و قهرمانان ورزشی، زینت بخش اماکن عمومی و معابر این کلانشهر خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای شهر شیراز گفت: با توجه به تاکیدات اعضا، نام شهدا سرافراز و قهرمانان ورزشی، زینت بخش اماکن عمومی و معابر این کلانشهر خواهد شد.

افسانه خواست خدایی سه شنبه 11 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات این هفته صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طبق این مصوبات، اماکن عمومی و معابر و .

در شهر شیراز به نام شهدای سرافراز، مدال آوران و قهرمانان ورزشی شیراز نامگذاری می شود.

او افزود: بدین ترتیب نامگذاری بلوار تازه تاسیس حد فاصل بلوار خلیج فارس و بلوار نصر شرقی به نام شهید سرلشکر عبدالرسول استوار محمودآبادی و تونل های بی نام بلوار سردار سلیمانی به نام شهید منصور خادم صادق با اکثریت آرا در صحن علنی تصویب شد.

رییس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای شهر شیراز عنوان کرد: با هدف تقدیر از تلاش ها و کسب مدال طلای المپیک توسط محمدرضا گرایی در رشته کشتی فرنگی و کسب مدال طلای پارالمپیک توسط ساره جوانمردی در رشته تیراندازی، مجموعه فرهنگی ورزشی لاله نیز به نام محمدرضا و محمدعلی گرایی نامگذاری شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام شهدا و قهرمانان ورزشی زینت بخش اماکن و معابر شیراز می شود

نام شهدا و قهرمانان ورزشی زینت بخش اماکن و معابر شیراز می شود