مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-02حوادث

مسمومیت آبی در روستای «تکانه» خرم آباد


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان از مسمومیت آبی در روستای «تکانه» خرم آباد خبر داد.

- با اشاره به مسمومیت آبی در روستای تکانه خرم آباد اظهار داشت: این روستا نزدیک به 80 خانوار دارد، ظاهراً شب گذشته به دلیل اختلافات قومی چند نفر از اهالی همین روستا، خط شبکه آبی که به سمت خانه های مقابل اختلاف بوده را دست کاری و از مواد مسموم کننده استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از تماس با سامانه 122 همکاران ما از مرکز کنترل کیفی و اتفاقات امور آب شهرستان خرم آباد به روستا مراجعه کردند افزود: در این راستا شبکه آب روستا را به خاطر حساسیتی که در بحث سلامت آب داریم قطع کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: در شب گذشته نیز به دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، تانکر آب رسان را به روستا اعزام کرده ایم و به صورت مرتب کار آبرسانی تا زمانی که همکاران کنترل کیفیت ما بحث سلامت شبکه آب روستا را تأیید کنند، ادامه دارد.

بابایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد چون ما شبکه را قطع کرده ایم گفت: علت اینکه روستا در حال حاضر آب ندارد به خاطر همین موضوع بوده، منبع و شبکه آب ما در روستا مشکلی ندارد، مسیری که دستکاری شده، مسیری نبوده که نگهبان شرکت پیمانکار ما حضور داشته باشد، این امر صورت گرفته و در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت آبی در روستای «تکانه» خرم آباد

مسمومیت آبی در روستای «تکانه» خرم آباد