مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 20:152021-11-01فرهنگي

استقبال 60 هزار نفری مریوانی ها از جشنواره تئاتر خیابانی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: طی برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، گروه های هنری 85 اجرای عمومی داشتند و بیش از 60 هزار نفر از نمایش ها استقبال کردند.

- ، عبیدالله رستمی روز دوشنبه در اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: در شرایط کرونایی با همراهی مردم و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی موفق به برگزاری جشنواره پانزدهم شدیم.

وی افزود: القای فضای شور و نشاط در جامعه از برکات برگزاری این جشنواره در شهر مرزی مریوان است که خوشبختانه این رویداد هنری با استقبال خوب مردمی همراه شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری 85 اجرای عمومی در جریان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خبر داد و گفت: در مجموع بیش از 60 هزار نفر از مردم مریوان از این رویداد دیدن کردند که با توجه به جمعیت 150 هزار نفری شهرستان مریوان یک آمار عالی است.

رستمی خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان بزرگترین رویداد هنری استان به شمار می رود و همراهی مردم این شهر مرزی با این جشنواره نشان دهنده فرهنگی بودن آن هاست.

آمادگی شهرداری برای ایجاد زیرساخت تئاتر در محوطه زریبار شهردار مریوان نیز در این مراسم اظهار کرد: تئاتر خیابانی با زندگی مریوانی ها عجین شده است و با تمام توان سعی می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 60 هزار نفری مریوانی ها از جشنواره تئاتر خیابانی

استقبال 60 هزار نفری مریوانی ها از جشنواره تئاتر خیابانی