مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-01سياسي

مجله بخوانیم/ تجربه؛ پیاده رَوی با شفیعی کدکنی


هر چند بهای مجلات حرفه ای به خاطر تورم بالا رفته اما هنوز هم در قیاس با اقلام دیگر مناسب است و هیچ گزینه دیگری نیست که با این قدر هزینه ما را به خلوت اهل فکر و هنر و دنیای خلاقیت های آنان ببرد.

- شماره تازه ماهنامه تجربه تصویر دکتر محمد رضا شفیعی کدکنی را بر روی جلد دارد و بهانه آن 82 ساله شدن استاد محبوبی است که همچنان با جوان ها دم خور است و بی هیچ مجامله و اغراق، شکوه او درفرهنگ و ادبیات معاصر ایران و در عرصه های آکادمیک، از بخت یاری های زیستن در این زمانه است.

پژمان موسوی سردبیر جدید تجربه روایتی از یک پیاده روی پاییزی را ارایه داده و خبر داده که استاد هم گرفتار کرونا شده و خوش بختانه از آن رسته است.

مشکل شفیعی کدکنی با کرونا اما نه به خاطر بیماری خودش که به سبب تعطیل شدن کلاس های سه شنبه هاست که حس و حال آن به ضرب المثل بدل شده و استاد هم دل تنگ آن است.

یکی دیگر از موضوعاتی که سردبیر تجربه با دکتر شفیعی در میان گذاشته امتناع تفکر است و جالب این که نشریه هنگامی منتشر می شود که آرامش دوستدار فیلسوف ایرانی که مدعی بود اول بار بحث امتناع تفکر را او مطرح کرده درگذشته و البته به او اشاره نشده است.

یونس شکرخواه، روزنامه نگار پرسابقه و استاد ارتباطات، شرح دل دادگی خود به دنیای شفیعی را نوشته و هادی خانیکی دیگر استاد ارتباطات که او نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله بخوانیم/ تجربه؛ پیاده رَوی با شفیعی کدکنی

مجله بخوانیم/ تجربه؛ پیاده رَوی با شفیعی کدکنی