مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-01بين الملل

تغییر نام خیابان ریاض صنعا به نام جورج قرداحی


یمنی ها علاوه بر آویختن تصاویری از وزیر اطلاع رسانی لبنان در صنعا ، خیابان «الریاض» در این شهر را به نام این وزیر لبنانی تغییر دادند.

- یمنی ها علاوه بر آویختن تصاویری از وزیر اطلاع رسانی لبنان در صنعا ، خیابان الریاض در این شهر را به نام این وزیر لبنانی تغییر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از عربی 21، یمنی ها علاوه بر آویختن تصاویری از جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان در صنعا ، خیابان الریاض در این شهر را به نام این وزیر لبنانی تغییر دادند.

بر اساس این گزارش؛ فعالان مدنی تصاویری از قرداحی با جمله جنگ یمن بیهوده است که موجب بحران دیپلماتیک بزرگی با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شده است ،در پایتخت یمن منتشر کردند.

مردم یمن به نشانه حمایت از وزیر اطلاع رسانی لبنان در برابر هجمه رسانه های عربی و سعودی، تصاویر او را در خیابان های صنعا پایتخت یمن نصب کردند.

مردم یمن با نصب تصویر جورج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان بر روی بیلبورد تبلیغاتی در خیابان منتهی به فرودگاه صنعاء، حمایت خود از قرداحی را اعلام کردند.

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در حساب توییتری خود تصویری از جورج قرداحی که در خیابان منتهی به فرودگاه صنعاء نصب شده، منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام خیابان ریاض صنعا به نام جورج قرداحی

تغییر نام خیابان ریاض صنعا به نام جورج قرداحی