مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-01سياسي

دومین جشنواره شهید بهشتی برگزار می شود


دومین جشنواره شهید بهشتی در راستای حمایت از دستاوردهای پژوهشی و فناورانه ناظر بر رفع مشکلات و چالش های دستگاه قضایی توسط پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، جشنواره علمی – پژوهشی شهید بهشتی در در دو بخش عمده آثار و چهره های برتر با محوریت موضوعات مرتبط با سند تحول قضایی و همچنین یک بخش ویژه موضوعی برگزار خواهد شد.

در بخش آثار برتر، اثر پژوهشی برتر، رأی و تصمیم قضایی پژوهش محور برتر، نوآوری و فناوری برتر و ترویج رسانه ای برتر معرفی می شوند.

در بخش چهره های برتر نیز چهره برتر قضاوت و خبرنگار برتر در توسعه دانش قضایی، پژوهشگر برتر، ایده پرداز برتر و اندیکشده برتر حقوقی – قضایی معرفی خواهند شد.

در بخش ویژه موضوعی نیز آثار برتر در حوزه کاهش اطاله دادرسی، احیای حقوق عامه، نظام سازی اصلاح و تربیت و حقوق اطفال و نوجوانان معرفی می شوند.

بخش پژوهش برتر ویژه تمام پژوهشگران و دانشگاهیان ، بخش آرا و تصمیمات قضایی پژوهش محور برتر مختص قضات سراسر کشور ، بخش ترویج رسانه ای برتر ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه و بخش ایده ی برتر نیز مختص تمام مردم و نخبگانی است که ایده ای در راستای محورهای جشنواره داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره شهید بهشتی برگزار می شود

دومین جشنواره شهید بهشتی برگزار می شود