مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-01سياسي

معتاد متجاهر ناقض امنیت است


رییس کمیسیون سلامت، شورای شیراز گفت: معتادین متجاهر از عوامل مهم و جدی نقض کننده امنیت در شهر هستند.

- مسعود زارعی در پانزدهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز گفت: واقعیت این است که اعتیاد همراه با تجاهر، شکل به شدت پیچیده ای از اعتیاد و مسائل مربوط به آن است و کار در این حوزه نیازمند تلاش های مؤثرتری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، زارعی در این جلسه که پیرامون مسائل و مشکلات مرتبط با معتادین متجاهر متکدی و غیرمتکدی و گرمخانه های شهرداری برگزار شد، گفت: وجود این افراد بر هویت شهر و فرآیند زیستی شهر اثرات سوء دارد و زمانی که موضوع با امنیت ارتباط پیدا می کند، همکاری و تعامل بین دستگاه های متولی اهمیت بیشتری می یابد.

جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی و امنیتی حضرت احمد بن موسی(ع) نیز بیان کرد: 32 محله در شهر شیراز وجود دارد که جزو محلات کم برخوردار است و نیاز است با رویکرد جدید و با شعار محرومیت زدایی اقدامات جدی برای آنها انجام شود.

سرهنگ جمالی، اضافه کرد: حاشیه نشینی، طلاق، بیکاری و اعتیاد به مواد مخدر از موضوعات اجتماعی است که شیراز را تهدید می کند و براساس آمارهای تکانده این کلانشهر وضعیت نامطلوبی در حوزه اعتیاد دارد و بیشترین آمار اعتیاد در سنین 20 تا 35 ساله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتاد متجاهر ناقض امنیت است

معتاد متجاهر ناقض امنیت است