مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-01اقتصادي

افزایش شیفت کاری و تسریع در تکمیل فاز دوم تقاطع غیر همسطح غدیر 


در جلساتی با پیمانکار فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر، قرار بر این شد که با تخصیص منابع مالی مناسب ازسوی شهرداری، پیمانکار شیف های کاری را افزایش دهد که هرچه زودتر این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

- ایسنا/همدان شهردار همدان گفت:در جلساتی با پیمانکار فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر، قرار بر این شد که با تخصیص منابع مالی مناسب ازسوی شهرداری، پیمانکار شیف های کاری را افزایش دهد که هرچه زودتر این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

سید مسعود حسینی در بازدید اعضای شورای شهر همدان از پل فرهنگیان افزود: تلاش شهرداری جلوگیری از توقف اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام است و در این مسیر با تخصیص اعتبار مناسب، پیمانکار شیفت های کاری را افزایش خواهد داد.

وی اضافه کرد: این پروژه در قسمت اصلی تقاطع غیرهمسطح حدود 75 درصد و در بحث احداث مسیرهای دسترسی 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به قسمت سوم این پروژه که مربوط به جابجایی شبکه برق است، گفت: این عملیات در حال انجام بوده و به زودی به پایان خواهد رسید.

حسینی اظهار کرد: فاز دوم پروژه تقاطع غیر همسطح غدیر دارای سه عرشه بتنی به سمت بلوار سردار شهید همدانی، بلوار آیت الله نجفی و عرشه سوم اتصال دهنده این دو عرشه است که یک قسمت آن کامل اجرا شده و رمپ های این پروژه نیز در حال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شیفت کاری و تسریع در تکمیل فاز دوم تقاطع غیر همسطح غدیر 

افزایش شیفت کاری و تسریع در تکمیل فاز دوم تقاطع غیر همسطح غدیر