مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-01ورزشي

آمادگی شهدای رزکان برای حضور پرقدرت در لیگ دو فوتبال


تیم فوتبال شهدای رزکان البرز که به تازگی موفق به صعود به رقابت های فوتبال دسته دو شده است این روزها آخرین تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر فرشاد فلاحت زاده پشت سر می گذارد.

- ، سرخ پوشان البرزی که سال گذشته تحت هدایت محسن کریمی در دیدارهای پلی آف موفق به صعود شده بودند؛ بلافاصله با انتخاب بازیکن اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی، تمرینات آماده سازی خود را برای حضور پرقدرت در لیگ خود آغاز کردند.

شهدای رزکان در حالی باید هفته نخست در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف ایران جوان بوشهر برود که با حفظ مهره های کلیدی خود ابتدا سعی در حفظ ساختار تیمی داشته و سپس با جذب بازیکنان مدنظر به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود بوده است.

شهدای رزکان که در دو فصل اخیر بشدت از بدشانسی و موقعیت های از دست رفته رنج برده است، با جذب عیسی مرادی که با 17 گل به عنوان آقای گل لیگ سه شناخته شده، به نوعی این نقیصه را رفع کرده و به دنبال آزار خطوط دفاعی تیم های مقابل در لیگ امسال است.

روح الله نعمتی بازیکن سابق تیم های مس رفسنجان، بادران و شهرداری ماهشهر و مهران غفوری هافبک سابق تیم شهرداری همدان از دیگر بازیکنانی هستند که فرشاد فلاحت در فصل جاری می تواند روی آن ها حساب ویژه ای باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهدای رزکان برای حضور پرقدرت در لیگ دو فوتبال

آمادگی شهدای رزکان برای حضور پرقدرت در لیگ دو فوتبال