مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-01اجتماعي

یادواره 370 شهید دانش آموز استان ایلام برگزار شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: برای شناساندن نقش شهدا بویژه شهدای دانش آموز به دنبال تالیف کتاب و مستندهای تصویری باشیم.

- امیر مهردادی در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر نوجوان تأثیرگذار باشد و در راستای معرفی هر چه بیشتر و بهتر شهدای دانش آموز استان به دانش آموزان، باید تألیف کتاب، ساخت مستند، کلیپ و .

انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به نقش شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان شهید در دوران دفاع مقدس علاوه بر دفاع در سنگر علم و دانش، در سنگر دفاع از انقلاب و آرمان های آن حضور پیدا کردند، در مقابل دشمن متجاوز عرض اندام کردند و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

در این مراسم محمدتقی قاسمی از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دانش آموزان شهید پرداخت و با روایت خاطراتی از دانش آموز شهید تقی شیرخانی گفت: در دوران دفاع مقدس نوجوانانی مثل شهید تقی شیرخانی بودند که بدون هیچ چشم داشتی از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردند بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان همه تبلیغات اسلام ستیزی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، وظیفه دشوار و همگانی ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 370 شهید دانش آموز استان ایلام برگزار شد

یادواره 370 شهید دانش آموز استان ایلام برگزار شد