مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-01اقتصادي

فوت و فن قیمت گذاری فرش/ فرش زندیه تلفیقی از هنر و کیفیت


یکی از عوامل موثری که در کنار کیفیت، مردم را جذب بازار انواع لوازم خانگی از جمله فرش می کند، قیمت و خدمات پس از فروش است که مجتمع فرش زندیه توانسته به این دغدغه مردم به خوبی پاسخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی و بهبود شرایط اجتماعی، سور و ساط عروسی در بسیاری از خانواده ها برپا شده و زوج های جوان به دنبال تهیه جهیزیه هستند.

در این شرایط دشوار اقتصادی، خرید جهیزیه به یک دغدغه تبدیل شده اما برخی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی، این دغدغه جوانان را به خوبی درک کرده اند و در صدد ایجاد شرایطی هستند تا تهیه جهیزیه بجای دغدغه به یکی از لذت بخش ترین مراحل تشکیل خانواده جدید تبدیل شود.

سلیقه ها خانواده ها و زوج های جوان در تهیه جهیزیه بسیار متفاوت است، یکی به دنبال زیبایی، دیگری به دنبال کیفیت و یکی نیز به دنبال قیمت مناسب تر است اما آیا امکان اینکه همه این موارد را یکجا در کنار هم داشت، وجود دارد؟ این روزها در سطح شهر تابلوهای جالبی از تبلیغ محصولات به چشم می خورد؛ کیفیت داریم تا کیفیت ، قیمت داریم تا قیمت ، کیفیت رو به قیمت بخر و ده ها نمونه دیگر، همه و همه عناوین تابلوهای تبلیغاتی لوازم خانگی در سطح شهر است.

یکی از این تبلیغات، توجهم را بیش از سایرین جلب می کند و از آنجا که به دنبال خرید فرش هستم، به فروشگاه مراجعه می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت و فن قیمت گذاری فرش/ فرش زندیه تلفیقی از هنر و کیفیت

فوت و فن قیمت گذاری فرش/ فرش زندیه تلفیقی از هنر و کیفیت