مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-31فرهنگي

چراغ تئاتر در کشور خاموش شده است/مریوان با تئاتر خیابانی در جهان شناخته شد


داور پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با بیان اینکه متاسفانه تئاتر در کشور ما مرده و چراغ تئاتر خاموش شده است، گفت: امیدوارم این چراغ هرچه زودتر روشن شود و شاهد بهتر شدن حال تئاتر باشیم.

- سیروس همتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان با اشاره به جایگاه امروز تئاتر خیابانی مریوان، اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان امروز از مرزهای جغرافیایی خودمان عبور کرده و در بین گروه های نمایشی خارج از کشور شناخته شده است.

وی با بیان اینکه به عنوان کسی که در حوزه تئاتر کار می کنم اجراهایی در چند کشور دنیا داشته ام، افزود: در این اجراها هم شنیدم و هم گروه هایی خارجی را دیدم که وقتی صحبت از تئاتر ایران شد اسم مریوان را آوردند و از این بابت به خودم بالیدم که جشنواره تئاتر خیابانی مریوان یک جشنواره بین المللی است.

این بازیگر و هنرمند کشور تصریح کرد: این اولین حضور رسمی بنده در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در مقام داوری بود البته در دوره های بازخوان بوده ام.

همتی با بیان اینکه در نخستین روزی که در ساعت 2 بازبینی برای بنده در پارک شانوی مریوان گذاشته بودند این سوال برایم پیش آمد که مگر ساعت دو ظهر هم وقت بازبینی است و به این ساعتی که انتخاب شده بود خندیدم چرا که براساس شناخت و آگاهی که در اجرای تئاتر خیابانی در نقاط مختلف داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ تئاتر در کشور خاموش شده است/مریوان با تئاتر خیابانی در جهان شناخته شد

چراغ تئاتر در کشور خاموش شده است/مریوان با تئاتر خیابانی در جهان شناخته شد