مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-31سياسي

نقاط حادثه خیر نهاوند به کندی اصلاح می شود


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، تسریع در روشن شدن آخرین وضعیت جاده های درون شهری و برون شهری و رفع نقاط حادثه خیز این محورها را خواستار شد و گفت: - جاده های شهرستان نقاط حادثه خیزی دارد که اصلاح آن با توجه به اعتبارات ناکافی شهرستانی و استانی به کندی صورت می گیرد.

عباس آزادبخت روز یک شنبه 9 آبان در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت: متأسفانه به لحاظ وجود مشکلات ساختاری هر سال شاهد وقوع تصادفات زیادی در جاده های مختلف شهرستان نهاوند هستیم به طوری که برخی از آن ها منجر به فوت می شود.

وی با بیان این که دستگاه های ذی ربط ملزم به ارائه راهکاری برای رفع نقاط حادثه خیز محورهای نهاوند هستند، افزود: آنچه در این میان انتظار می رود این است که تلاش شود با اقدامات عملی پیش گیرانه علاوه بر جلوگیری از تکرار سوانح رانندگی از حقوق عامه صیانت شود.

آزادبخت ادامه داد: با اعلام جرم دادستانی یک مدیر در شهرستان تغییر و برخی اقدامات برای رفع نقاط حادثه خیز انجام شده، اما مهمترین مشکل برای رفع کامل نقاط حادثه خیز جاده های نهاوند نبود اعتبار است.

به گفته ی وی جاده های شهرستان نهاوند نقاط حادثه خیزی دارند که اصلاح آن با توجه به اعتبارات ناکافی شهرستانی و استانی به کندی صورت می گیرد به همین علت مسئولان ارشد شهرستان باید برای حل مشکل، اعتبارات ملی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیر نهاوند به کندی اصلاح می شود

نقاط حادثه خیر نهاوند به کندی اصلاح می شود