مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-31سياسي

هنر علامه حسن زاده آملی تقوا و مردمداری بود


نماینده ولی فقیه در مازندران مردمداری را یک هنر برشمرد و گفت: علامه حسن زاده آملی مظهر تقوا و پرهیزگاری و مردمدار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی امامان محله روستایی در ایرا و جوار مرقد علامه حسن زاده آملی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه ذوالفنون اظهار داشت: رسالت امامان جمعه شهری و روستایی پیامبرگونه است.

وی با اظهار اینکه روستای ایرا میعادگاه عاشقان و زائران خواهد شد، خواستار تأمین زیرساخت های مورد نیاز نظیر اقامتگاه برای میزبانی از زوار و علاقمندان به علامه ذوالفنون شد.

وی با تاکید بر حفظ دین و تقوای الهی و اخلاص گفت: باید طلبه با دیانت، تقوا و با سواد باشیم و این مسئله در پرتو محبت خداوند باری تعالی است.

آیت الله محمدی لایینی با عنوان اینکه حب خداوند را در دل افزوده کنیم و حب دنیا را از دل بیرون کنیم، یادآور شد: علامه حسن زاده آملی مظهر تقوا و پرهیزگاری است وی در زمینه معرفت به خداوند و علم بی نظیر بوده است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه روحانیون و طلاب باید خود را حفظ کنند، از طلاب خواست تا پیگیری امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و گفت: مردمداری یک هنر محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر علامه حسن زاده آملی تقوا و مردمداری بود

هنر علامه حسن زاده آملی تقوا و مردمداری بود