مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-31ورزشي

خانه های ورزش روستایی؛ پلی برای رسیدن به المپیادهای ورزشی


معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نگاه ویژه ای به افرادی که فعالیت مستمری در خانه های ورزش روستایی دارند خواهیم داشت و قطعاً از افراد با استعداد برای شرکت مسابقات و المپیادها استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نگاه ویژه ای به افرادی که فعالیت مستمری در خانه های ورزش روستایی دارند خواهیم داشت و قطعاً از افراد با استعداد برای شرکت مسابقات و المپیادها استفاده خواهیم کرد.

شهلا کاظمی در گفت وگوبا ایسنا، در رابطه با تجهیز خانه های ورزش روستایی در استان، اظهار کرد: تاکنون در استان زنجان نزدیک به 240 خانه ورزش روستایی تجهیز شده که قرار است این خانه ها به مدت سه روز در هفته در اختیار بانوان قرار گیرد تا آن ها نیز با استفاده از تجهیزات موجود در این خانه ها به انجام ورزش بپردازند.

وی افزود: هدف از برگزاری طرح های ورزشی و اختصاص خانه های ورزش روستایی به بانوان این است که ورزش را همگانی کنیم، زیرا از همگانی کردن ورزش می توانیم به ورزش های قهرمانی نیز برسیم و می توانیم از این طریق استعدادهای ورزشی بانوان در مناطق روستایی را نیز کشف و از آن ها هم استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های ورزش روستایی؛ پلی برای رسیدن به المپیادهای ورزشی

خانه های ورزش روستایی؛ پلی برای رسیدن به المپیادهای ورزشی