مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-31سياسي

آغاز ساماندهی بیش از 2 میلیون برگ از اسناد مجلس شورای اسلامی


طرح ساماندهی بیش از دو میلیون برگ سند از اسناد مجلس شورای اسلامی در کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، طرح ساماندهی بیش از دو میلیون برگ سند از اسناد بستن مجلس به دستور محمدعلی شاه از بین رفته است.

این مجموعه اسناد که در سال های گذشته توسط مجلس شورای اسلامی به کتابخانه واگذار شده، شامل اسناد کارپردازی مجلس، اسناد حسابداری، اسناد کارگزینی، دفاتر ثبت، مکاتبات داخلی مجلس، نامه های مهم ارسالی از شخصیت های سیاسی کشورهای مختلف به رؤسای وقت مجلس شورای اسلامی و اسناد انتخابات شوراها است.

علی اکبر زارع بیدکی، مدیر مجموعه سازی کتابخانه مجلس، در مورد طرح ساماندهی این اسناد ارزشمند گفت: متأسفانه به دلیل کمبود فضا، این اسناد در سال های گذشته، خارج از استانداردهای لازم در انبار و مکانی دور از کتابخانه نگهداری شده اند.

این مجموعه مربوط به دهه 60 تا 90، دوره های اول تا هشتم مجلس شورای اسلامی بوده و ساماندهی اولیه و تفکیک این منابع توسط کارشناسان خبره فراهم آوری و سازماندهی منابع، از اواخر مهرماه آغاز شده است.

مدیر مجموعه سازی کتابخانه مجلس افزود: در بین این منابع، مجموعه طرح ها و لوایح کمیسیون های مختلف مجلس و همچنین بولتن ها و آمارنامه های بسیار مهم سازمان های دولتی و خصوصی دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی بیش از 2 میلیون برگ از اسناد مجلس شورای اسلامی

آغاز ساماندهی بیش از 2 میلیون برگ از اسناد مجلس شورای اسلامی