مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-31اجتماعي

نحوه استمرار خدمت آموزشیاران نهضتی که در آزمون داخلی قبول نشده بودند


سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش مصوبه دولت پیرامون استمرار خدمت آن دسته از نیروهای نهضت سوادآموزی که نمره لازم را در آزمون داخلی آموزش و پرورش کسب نکرده بودند را ابلاغ کرد.

- سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش مصوبه دولت پیرامون استمرار خدمت آن دسته از نیروهای نهضت سوادآموزی که نمره لازم را در آزمون داخلی آموزش و پرورش کسب نکرده بودند را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید عسکری در بخشنامه ای تصویب نامه 21 مهر1400 هیئت وزیران را به مدیران کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد که براساس آن اشتغال به کار مشمولین بندهای 1/8 و 1/9 شیوه نامه دوم آذر 1398 که در آزمون داخلی اول مردادماه 1400 نمره قبولی را کسب نکرده اند، در صورت نیاز به خدمات افراد موردنظر و استمرار خدمت آنها به صورت حق التدریس آزاد صرفا در سال تحصیلی 1401-1400 مجاز است.

در این بخشنامه آمده است که در اجرای بند الف تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و تمامی سازمان های وابسته به وزارت موظف اند نسبت به ثبت یا به روزرسانی اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین (مشخص)، کارگری و سایر کارکنان (از جمله نیروهای حق التدریس آزاد) که بر اساس ضوابط و مقررات و به موجب حکم یا قرارداد مقام صلاحیت دار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه استمرار خدمت آموزشیاران نهضتی که در آزمون داخلی قبول نشده بودند

نحوه استمرار خدمت آموزشیاران نهضتی که در آزمون داخلی قبول نشده بودند