مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-31بين الملل

درخواست نخست وزیر فرانسه برای برخورد اتحادیه اروپا با انگلیس بر سر مناقشه شیلات


نخست وزیر فرانسه در پی بالا گرفتن مناقشه بین کشورش و انگلیس بر سر بهره برداری از منابع شیلات، در نامه ای از اتحادیه اروپا خواست در صورت عدم پایبندی انگلیس به مفاد توافق پسابریگزیت بر سر این منابع، - نخست وزیر فرانسه در پی بالا گرفتن مناقشه بین کشورش و انگلیس بر سر بهره برداری از منابع شیلات، در نامه ای از اتحادیه اروپا خواست در صورت عدم پایبندی انگلیس به مفاد توافق پسابریگزیت بر سر این منابع، به این کشور درخصوص وجود تبعاتی از بابت داشتن "رفتاری به دور از همکاری" هشدار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه پلتیکو گزارش کرد، این نامه در تاریخ 28 اکتبر برای اورزولا فون درلاین، رییس کمیسیون اروپا ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، ژان کاستکس، نخست وزیر فرانسه از فون درلاین خواست به بریتانیا نشان دهد ترک اتحادیه (اروپا) پر ضرر تر از باقی ماندن در آن است .

کاستکس هشدار داد: رفتار به دور از همکاری بریتانیا امروز نه فقط در بردارنده ریسک وارد کردن آسیب چشمگیر به اتحادیه اروپا است بلکه همچنین یک سابقه منفی را برای اعتبار این بلوک و تعهداتش به حفظ توافقات بین المللی ایجاد می کند.

او بیان داشت که لازم است اتحادیه اروپا عزم کامل خود را در زمینه اجرای توافق تجارت و همکاری امضا شده توسط انگلیس در دوره پسابریگزیت با استفاده از اهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نخست وزیر فرانسه برای برخورد اتحادیه اروپا با انگلیس بر سر مناقشه شیلات

درخواست نخست وزیر فرانسه برای برخورد اتحادیه اروپا با انگلیس بر سر مناقشه شیلات