مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 20:152021-10-30حوادث

آشوب مرگبار در صحنه خرید و فروش سلاح!


متهم به قتلی که پس از یک سال زندگی مخفیانه، خود را تسلیم نیروهای انتظامی مشهد کرده بود، در حضور قاضی ویژه قتل عمد، پشت پرده آشوب مرگبار در صحنه خرید و فروش سلاح را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، نیمه های شب بیست و دوم تیر سال گذشته بود که جوان 27 ساله ای به نام احسان به همراه دو تن دیگر از دوستانش سوار بر خودروی ام وی ام به طرف جاده روستایی امرغان در حاشیه مشهد حرکت کردند.

آن ها قرار بود در تاریکی شب افراد دیگری را ملاقات کنند اما وقتی سر قرار رسیدند و از خودروی ام وی ام پیاده شدند، ناگهان درگیری وحشتناکی به خاطر یک اختلاف نامعلوم رخ داد که دامنه آن به شلیک گلوله کشید.

در اثنای این آشوب هولناک صفیر گلوله فضای تاریک شب را شکافت و بر پیکر جوانی به نام محسن فرود آمد.

با وقوع این حادثه دلخراش، همه عاملان درگیری درحالی از صحنه خونین این آشوب شرارت آمیز گریختند که احسان (دوست محسن) نتوانست پیکر غرق در خون او را در بیابان های جاده خاکی اطراف روستا رها کند به همین دلیل او پیکر مجروح دوستش را درون خودروی ام وی ام گذاشت و به طرف بیمارستان شهید هاشمی نژاد حرکت کرد.

او که خود از ترس دستگیری به دنبال راه گریز بود، هنگامی که از حضور کادر درمانی در بخش اورژانس بیمارستان مطمئن شد ناگهان سوار بر خودرو از مرکز درمانی گریخت و خودرو را نیز در منطقه ابو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب مرگبار در صحنه خرید و فروش سلاح!

آشوب مرگبار در صحنه خرید و فروش سلاح!