مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 19:452021-10-30اجتماعي

شهردار شهرکرد: سرعت گیرها کاهش و دوربین های مداربسته افزایش می یابند


سیاست شهرداری حذف سرعت گیر و افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه کارکرد چراغ های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر گفت: در راستای ساماندهی عبور و مرور خودروها و به منظور ایمن سازی مسیرها و جلوگیری از بروز حوادث با همکاری پلیس راهور چراغ های راهنمایی و رانندگی در شب ها و روزهای تعطیل به صورت چشمک زن تنظیم شدند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه نصب سرعت گیر در شهر دغدغه شهرداری نیست، بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از رانندگان با سرعت غیرمجاز در معابر شهری رانندگی می کنند و جان سایر شهروندان به ویژه عابران پیاده را به خطر می اندازند، ناچار به احداث سرعتکاه و نصب سرعت گیر پلاستیکی در برخی از معابر شده ایم.

جاپلقی بیان کرد: سیاست و نگاه جدید حاکم در شهرداری شهرکرد حذف سرعت گیرها در سطح شهر برای ارتقای زیبایی و افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف برای کنترل سرعت رانندگان است که این امر نیازمند کمک و توجه شهروندان به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

  وی با بیان اینکه نظر ما منطبق بر نظر مردم است چراکه حذف سرعت گیر ها می تواند باعث کاهش مشکلات شهروندان در عبور و مرور شود، ادامه داد: مردم از حذف سرعت گیرهای غیراصولی و نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شهرکرد: سرعت گیرها کاهش و دوربین های مداربسته افزایش می یابند

شهردار شهرکرد: سرعت گیرها کاهش و دوربین های مداربسته افزایش می یابند