مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 16:552021-10-30اجتماعي

تونل دوقلو در بزرگراه شهید سلیمانی شیراز احداث می شود


به زودی، احداث تونل دوقلو شهیدان خادم صادق در پروژه بزرگراه شهید سلیمانی آغازخواهد شد.

- سید احسان اصنافی در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی در جمع اهالی شهرک محمودیه گفت: پس از رفع مشکل اهالی محمودیه، عملیات احداث تونل های جدید به طول های 360 و 120 متر، به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، اصنافی گفت: این تونل دوقلو، به جای ترانشه برداری، که به دلیل جنس خاک کوهستان شمالی شیراز و سابقه رانش در این ناحیه، نا ایمن خواهد بود، احداث می شود.

وی به نقش موثری که این بزرگراه در بهبود ترافیک شرقی-غربی و کاهش تردد خودروها در معابر موازی آن مانند میدان دانشجو، بلوار شهید چمران، تقاطع بصیرت(معالی آباد) و میدان صنایع ایفا می کند، بر رفع مشکلات تملک پروژه و مشکلات اهالی مانند چاه آب این شهرک که در حاشیه کارگاه پروژه و محل ساخت تونل های جدید قرار دارد، تاکید کرد.

شهردار شیراز با بیان اینکه پیمانکار این پروژه توانمند است و قطعاً با رفع موانع، کار را با سرعت و دقت پیش خواهد برد، به تقاطع غیرهمسطح جام جم-جمهوری اسلامی که اخیرا عملیات اجرایی آن شروع شد، اشاره و اضافه کرد: تلاش می کنیم اجرای بزرگراه شهید سلیمانی تا پایان سال آینده نقش کلیدی در انتقال ترافیک و کاهش تردد از معابر غیر شریانی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل دوقلو در بزرگراه شهید سلیمانی شیراز احداث می شود

تونل دوقلو در بزرگراه شهید سلیمانی شیراز احداث می شود