مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-30سياسي

ایسنا مورد اعتماد مردم و جامعه است/ دست خط یادگاری «امان قلیچ شادمهر» برای ایسنا


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از دفتر ایسنا شرق گلستان طی دست خطی از تلاش تلاشگران این خبرگزاری تقدیر کرد.

- ایسنا مورد اعتماد مردم و جامعه است/ دست خط یادگاری امان قلیچ شادمهر برای ایسنا ایسنا/گلستان نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از دفتر ایسنا شرق گلستان طی دست خطی از تلاش تلاشگران این خبرگزاری تقدیر کرد.

امان قلیچ شادمهر صبح امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا در شرق گلستان با اشاره به اینکه من پس از افتخار خادمی مردم در مجلس در همان ابتدا قبل از همه خبرگزاری ها در دفتر خبرگزاری ایسنا حاضر شدم، اظهار کرد: در این دیدار ضمن خداقوت به همکاران رسانه ای خودم در این خبرگزاری پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودم.

وی با بیان اینکه از ابتدای حضورم در مجلس با شعار فساد ستیزی و مبارزه با رانت تلاش کرده ام محرومیت تاریخی شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان را با کمک همکاران خوبم در مجمع نمایندگان استان چاره اندیشی کنیم، افزود: پیگیری موضوعات معیشتی مردم را یکی از مهم ترین اولویت های خود در مسیر خادمی به جامعه قرار داده ام.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، خام فروشی را یکی از مهم ترین ضعف های استان گلستان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در دوره نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا مورد اعتماد مردم و جامعه است/ دست خط یادگاری «امان قلیچ شادمهر» برای ایسنا

ایسنا مورد اعتماد مردم و جامعه است/ دست خط یادگاری «امان قلیچ شادمهر» برای ایسنا