مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-30فرهنگي

«دستور زبان عشق» یادواره رادیو فرهنگ برای قیصر شعر فارسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معصومه علوی نکو سردبیر و تهیه کننده این برنامه در خصوص محور ها و مهمانان این برنامه گفت: برنامه زنده دستور زبان عشق روز شنبه (8 آبان) با محوریت مرور آثار زنده یاد قیصر امین پور ساعت 15: - دستور زبان عشق یادواره رادیو فرهنگ برای قیصر شعر فارسی هشتم آبان ماه چهاردهمین سالگرد درگذشت قیصر امین پور است و رادیو فرهنگ با برنامه دستور زبان عشق یاد این شاعر فقید را گرامی میدارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، معصومه علوی نکو سردبیر و تهیه کننده این برنامه در خصوص محور ها و مهمانان این برنامه گفت: برنامه زنده دستور زبان عشق روز شنبه (8 آبان) با محوریت مرور آثار زنده یاد قیصر امین پور ساعت 15:00از رادیو فرهنگ پخش می شود.

وی ادامه داد:ویژه برنامه زنده دستور زبان عشق کاری از گروه فرهنگ و ادب است که در این برنامه به مناسبت سالروز درگذشت دکتر قیصر امین پور بخش هایی از صدای شعرخوانی این شاعر فقید پخش می شود.

علاوه بر پخش شعرخوانی زنده یاد قیصر امین پور، نگاه شاعران به قیصر و شعر او، اشعار قیصر در نگاه مردم و ابیاتی از این شاعر با صدای مردم از دیگر بخش های برنامه این برنامه است.

تهیه کننده این برنامه تصریح کرد: همراهان این برنامه می توانند شنونده صحبت های مصطفی خرامان نویسنده و منتقد ادبی درباره ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دستور زبان عشق» یادواره رادیو فرهنگ برای قیصر شعر فارسی

«دستور زبان عشق» یادواره رادیو فرهنگ برای قیصر شعر فارسی