مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-30اقتصادي

تا ظهر مردم کرمانشاه می توانند در همه جایگاه ها بنزین 1500 تومانی بزنند


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: تا ظهر امروز(هشتم آبان) تمام 120 جایگاه سوخت کرمانشاه به سامانه هوشمند سوخت متصل خواهد شد و مردم می توانند در این جایگاه ها بنزین 1500 تومانی بزنند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: تا ظهر امروز(هشتم آبان) تمام 120 جایگاه سوخت کرمانشاه به سامانه هوشمند سوخت متصل خواهد شد و مردم می توانند در این جایگاه ها بنزین 1500 تومانی بزنند.

فریدون یاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از اختلالی که روز چهارشنبه (پنجم آبان) به صورت سراسری در جایگاه های سوخت کشور و کرمانشاه ایجاد شد، هم اکنون 71 باب از جایگاه های سوخت استان رفع نقص شده و به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند.

وی ادامه داد: عمده این 71 جایگاه، جایگاه های کلیدی سطح شهر و یا مسیرهای اصلی بین شهری هستند و تنها جایگاه هایی که در مسیرهای فرعی و کم تردد هستند باقی مانده اند.

یاسمی تاکید کرد: هم اکنون در سایر جایگاه ها نیز مردم می توانند بدون استفاده از کارت سوخت، بنزین سه هزار تومانی بزنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه پیش بینی کرد، تا ظهر امروز تمامی 120 جایگاه سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شوند و امکان سوخت گیری با تعرفه بنزین 1500 تومانی برای مردم در این جایگاه ها فراهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا ظهر مردم کرمانشاه می توانند در همه جایگاه ها بنزین 1500 تومانی بزنند

تا ظهر مردم کرمانشاه می توانند در همه جایگاه ها بنزین 1500 تومانی بزنند