مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 15:002021-10-29سياسي

کلنگ ساخت اولین مدرسه خیرساز بازرسان در سیستان وبلوچستان به زمین خورد


رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری از آغاز ساخت اولین مدرسه خیرساز بازرسان در یکی از روستاهای محروم شهرستان خاش در استان سیستان وبلوچستان خبر داد.

- کلنگ ساخت اولین مدرسه خیرساز "بازرسان" در سیستان وبلوچستان به زمین خورد ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری از آغاز ساخت اولین مدرسه خیرساز بازرسان در یکی از روستاهای محروم شهرستان خاش در استان سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رضا علی پور در حاشیه آیین کلنگ زنی اولین مدرسه خیرساز این کانون که با حضور معاونان سیاسی اجتماعی و اقتصادی استاندار سیستان وبلوچستان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و بومیان منطقه در محل دشت آبخوان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری تشکیلاتی خودکفا و مستقل است که هیچ اعتباری از دولت نمی گیرد و از محل 5 درصد دستمزد کارشناسان دادگستری اقدام به انجام امور خیریه در سطح کشور می کنیم.

وی افزود: در همین راستا و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به استان های کمتر برخوردار و تلاش برای ارتقاء سطح فرهنگی و علمی در این مناطق، مساله مدرسه سازی به طور جدی در دستور کار این کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت اولین مدرسه خیرساز بازرسان در سیستان وبلوچستان به زمین خورد

کلنگ ساخت اولین مدرسه خیرساز بازرسان در سیستان وبلوچستان به زمین خورد