مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 14:552021-10-29سياسي

امام حمعه آباده: تحمل مشکلات دو کارخانه سیمان و کاشی آباده غیر ممکن است


امام جمعه آباده با گلایه و انتقاد شدید از وضعیت غیر قابل تحمل مدیریت دو کارخانه سیمان و کاشی آباده خواستار پاسخگویی مسؤولان در این باره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی خراسانی در خطبه های نمازجمعه امروز این شهرستان به مشکلات کارگران دو کارخانه سیمان و کاشی این شهر پرداخت و گفت: دیگر تحمل ندارم این کارخانه ها این طور با آبروی مردم بازی کنند، این چه مدیریتی است؟ شرف و عزت مردم را زیر سوال برده اید.

وی بیان داشت: یک زمان کار خوبی کردید و اشتغالی ایجاد شده است، خدا خیرتان دهد.

اما وضعیت فعلی، برای کارگران عزیز غیر قابل تحمل است.

امام جمعه آباده در مورد کارخانه سیمان گفت: اهمیت کارخانه سیمان زمانی از همین تریبون اعلام شد و سال ها هم جواب داده است ، اما دفتر این کارخانه را بدون هیچ مشورت و بدون اعتراض هیچکدام از مسؤولین به تهران انتقال دادند  او اضافه کرد: زمانی شخصی را به نمایندگی از طرف مردم در فراخوان ها و جلسات این کارخانه فرستادیم، وی از نزدیک مشاهده کرده است که فقط 17 نفر نشسته بودند و بعد از نوشیدن، خندیدن و کشیدن پیپ، جلسه را پایان دادند.

این چه جلسه ای است؟ کارگر باید گرد سیمان بخورد، سرطان گرفتنش را به جان بخرد، شب و روز کار کند، آن وقت شما آنجا نشستید و حرف بیهوده می زنید؟ آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حمعه آباده: تحمل مشکلات دو کارخانه سیمان و کاشی آباده غیر ممکن است

امام حمعه آباده: تحمل مشکلات دو کارخانه سیمان و کاشی آباده غیر ممکن است