مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-29سياسي

جوانان ارزشمندترین سرمایه انسانی جامعه هستند


امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی گفت:جوانان ارزشمندترین سرمایه انسانی جامعه هستند و باید مسئولین توجه جدی به آنان در گام دوم انقلاب داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز مغان ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت شهید دانش آموز محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی فرصت بسیار ارزشمندی برای تبیین و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین گام دوم انقلاب است.

وی دوران جوانی را فرصت بسیار مغتنم برای خودسازی عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان ارزشمندترین و بزرگ ترین سرمایه های انسانی جوامع به شمار می روند که باید مورد توجه جدی قرار گیرند و از فرصت دوران جوانی خود برای خودسازی و پیشرفت استفاده کنند چراکه این جوانان می توانند با الگو قرار دادن شهدای دانش آموز برای خود در اعتلای ایران اسلامی نقش اساسی ایفا کنند.

اسدزاده در ادامه عدالت را رکن مهم جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: عدالت یکی از ارکان مهم و اساسی جامعه اسلامی است که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع مهم در کنار صبر و اخلاق تاکید کرده چراکه عدالت در رشد و پیشرفت جامعه و کشور نقش اساسی می تواند داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ارزشمندترین سرمایه انسانی جامعه هستند

جوانان ارزشمندترین سرمایه انسانی جامعه هستند