مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-29سياسي

تقویت بنیه دفاعی کشور برای آمادگی در برابر تهدیدات دشمن ضروری است


امام جمعه کوار بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور به خاطر اهمیت مراکز و منابع کشور و آمادگی در برابر تهدیدها و آسیب ها یک ضرورت تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های این هفته نمازجمعه کوار با اشاره به شاخص های مهم در سیره نبوی اظهار داشت: صبر، عدالت و اخلاق از شاخص شاخص های بسیار مهم است که در قوای کشور باید پیوسته مدنظر باشد.

وی با اشاره به فجایع کشتار شیعیان در نمازجمعه های افغانستان در قندوز و قندهار، این اقدام را مایه تأسف امت اسلام دانست و بیان کرد: امنیت در افغانستان باید تأمین شود، زیرا طالبان نتوانسته است امنیت را برقرار کنند.

خطیب جمعه کوار عنوان کرد: دغدغه ها و نگرانی های امنیتی در اجلاس تهران در نشست وزرای امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان بررسی شد.

گشول تاکید کرد: دشمن به دنبال فتنه انگیزی و ناامنی در افغانستان و لبنان و عراق و کشورهای منطقه غرب آسیا است، همانگونه که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دشمن و مهره های داخلی او به دنبال فتنه انگیزی و جنگ افروزی در داخل لبنان هستند اما خواب دشمن تعبیر نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه 100 هزار نیروی آماده حزب الله کابوس رژیم صهیونیستی است، یادآور شد: در جنگ 30 سه روزه در سال 1385 حزب الله لبنان با 5 هزار نیرو در مقابل 42 هزار نیروی تا دندان مسلح صهیونیست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بنیه دفاعی کشور برای آمادگی در برابر تهدیدات دشمن ضروری است

تقویت بنیه دفاعی کشور برای آمادگی در برابر تهدیدات دشمن ضروری است