مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-29اقتصادي

بارورسازی ابرها در هاله ای از ابهام


عملیات انجام بارورسازی ابرها در همه نقاط درگیر خشکسالی توسط مرکز بارورسازی ابرها در کشور انجام می شود و طی یکی دو سال گذشته به واسطه مشکلاتی که این مرکز داشته در هیچ نقطه ای از ایران اجرایی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در این سال که خشکسال ترین سال نیم قرن اخیر است، ابرهای باران زا هم کمتر به میهمانی آسمان خراسان جنوبی می آیند، همین موضوع سبب شده تا در کنار اجرایی شدن گزینه های زمان بر چون انتقال آب از خارج از استان، کنتور گذاری چاه های کشاورزی و غیره باروسازی ابرها هم برای جبران بارندگی های اندک مطرح شود.

حال این پرسش مطرح است که برای اجرایی شدن این اقدام چه اقدامات و پیگیری هایی از سوی متولیان امر در خراسان جنوبی انجام شده است و آیا امسال ابرهای باران زا بر سر این استان تشنه خواهند گریست یا نه؟ توقف 2 ساله بارورسازی آن طور که مهندس سروری مدیرعامل شرکت آب به منطقه ای خراسان جنوبی به خبرنگار فارس، گفت: عملیات انجام بارورسازی ابرها در همه نقاط درگیر خشکسالی توسط مرکز بارورسازی ابرها در کشور انجام می شود و در یکی دو سال گذشته به واسطه مشکلاتی که این مرکز داشته در هیچ نقطه ای از ایران اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارورسازی ابرها در هاله ای از ابهام

بارورسازی ابرها در هاله ای از ابهام