مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:152021-10-28سياسي

اگر در جامعه مطالبه گری نباشد امید نابود می شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه اگر در جامعه مطالبه گری نباشد، امید نابود می شود، لزوم مطالبه گری مودبانه و رعایت اخلاق در این راستا را مورد تاکید قرار داد.

- آیت الله لطف الله دژکام در دوره ارتقاء سواد رسانه ای و تعالی فرهنگی ویژه مدیران روابط عمومی و مسئولان فرهنگی دفاتر ائمه جمعه استان فارس، خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در زمینه ارتقا سواد رسانه و مدیریت فرهنگی مطرح میشود ان شاالله یک قدم کوچک در راستای جبران ضعف های تبلیغی و رسانه ای که در جریان فرهنگی و رسانه ای انقلاب اسلامی وجود دارد و رهبر معظم انقلاب نیز اخیرا به آن اشاره کردند، باید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام با یادآوری اینکه شرکت کنندگان در این جلسه شاغل در دفاتر ائمه جمعه هستند، گفت: شما باید یک مسئله را باید ابتدا به صورت عملی پذیرفته باشید و آن اینکه از ایجاد غوغا سالاری و هرج و مرج در فضای شهر جلوگیری کنید.

او ادامه داد: این یعنی علاوه بر خود امام جمعه شهر، مسئولان دفتر او نیز باید نقش پدر معنوی را در سطح شهر داشته باشند و آرامش و هم افزایی و برادری را القا کنند و از ایجاد اختلاف و وارد شدن به نزاع های سیاسی و یا اجتماعی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در جامعه مطالبه گری نباشد امید نابود می شود

اگر در جامعه مطالبه گری نباشد امید نابود می شود