مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:352021-10-28حوادث

پلمپ انبار لاستیک های میلیاردی احتکار شده در اسفراین


فرمانده انتظامی شهرستان از پلمپ یک انبار غیر مجاز با 333 حلقه انواع لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال در اسفراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام پلمپ یک انبار غیر مجاز با 333 حلقه انواع لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال در اسفراین، اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار مقدار قابل توجهی لاستیک خودرو در یک انبار غیر مجاز در شهرستان اسفراین کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران باهماهنگی با مقام قضایی به همراه بازرسان اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار غیر مجاز تعداد 333 حلقه انواع لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده به اداره با مخلان نظم و امنیت با جدیت برخورد می کند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 انتهای پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ انبار لاستیک های میلیاردی احتکار شده در اسفراین

پلمپ انبار لاستیک های میلیاردی احتکار شده در اسفراین