مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:002021-10-28اجتماعي

افتتاح 23 مدرسه خیرساز در قالب 88 کلاس درس در شهرستان های جنوبی استان کرمان


23 مدرسه خیر ساز در قالب 88 کلاس درس در شهرستان های جیرفت، فاریاب، کهنوج و رودبار به همت موسسه نیکوکاری مولانا با حضور استاندار کرمان و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کرمان 23 مدرسه خیر ساز در قالب 88 کلاس درس در شهرستان های جیرفت، فاریاب، کهنوج و رودبار به همت موسسه نیکوکاری مولانا با حضور استاندار کرمان و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این مدارس خیر ساز با بیان اینکه مدیون خیرین بزرگوار هستیم گفت: بیش از نیمی از مدارس استان در چند سال اخیر توسط خیرین ساخته شده است و در تمامی پروژه های آموزشی استان نقش خیرین پر رنگ است.

وی با بیان اینکه تمامی آمال و آرزوهای آموزش و پرورش در مدارس محقق می شود گفت: مدرسه یک مکان نیست، یک امکان و یک ظرفیت برای ساخت ایران و تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی است.

اسکندری نسب از آغاز عملیات ساخت بیش از 2 هزار و 570 کلاس درس در سه سال اخیر در استان خبر داد و افزود: در یکسال اخیر عملیات ساخت هر روز دو کلاس درس و هر هفته دو مدرسه آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 23 مدرسه خیرساز در قالب 88 کلاس درس در شهرستان های جنوبی استان کرمان

افتتاح 23 مدرسه خیرساز در قالب 88 کلاس درس در شهرستان های جنوبی استان کرمان