مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-28حوادث

عاملان شرارت در خاش سیستان و بلوچستان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان شرارت که منجر به مصدوم شدن یک شهروند و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان خاش شده بودند، دستگیر شدند.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خاش موفق شدند دو نفر را که به علت نزاع و درگیری در سطح این شهرستان با استفاده از سلاح سرد یکی از شهروندان را به شدت زخمی کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده بودند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر افزود: پلیس آگاهی شهرستان خاش بلافاصله پس از کسب خبر در محل حاضر و طی بررسی مشخص شد، دو نفر در اثر نزاع و درگیری به وسیله سلاح سرد یکی از شهروندان را مجروح کرده که مصدوم توسط عوامل امدادی و انتظامی به بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در یکی از مناطق اطراف شهرستان خاش شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

سردار طاهری با بیان اینکه علت و انگیزه این اقدام در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: پلیس با جرایم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان شرارت در خاش سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

عاملان شرارت در خاش سیستان و بلوچستان دستگیر شدند