مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-28ورزشي

وزیر ارشاد: تمرکززدایی از پایتخت، شعار محوری وزارت ارشاد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فرهنگ عمومی توجه ویژه ای دارد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی استان باید از ظرفیت های فرهنگ عمومی به نحو شایسته استفاده کند.

وی تمرکززدایی از مرکز (تهران) به سایر استان ها را شعار محوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: ستادی در وزارتخانه تشکیل شده که  به ظرفیت های استانی توجه ویژه ای دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های فرهنگی نیازمند توجه ویژه است اظهار کرد: در سفرهای استانی اعتباراتی به برخی بخش ها اختصاص می یابد.

وی یادآور شد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ماموریت خود توجه ویژه ای به ظرفیت های بزرگ در گوشه و کنار کشور دارد.

اسماعیلی بر افزایش تولیدات فرهنگی استان در راستای ارتقای شاخصه های فرهنگی و بهره گیری از مقوله فرهنگ در جامعه تاکید کرد.

وی رشد و توسعه فرهنگی را مانند نهادینه شدن ورزش در جامعه دانست و گفت: همانگونه که افراد جامعه برای حفظ تندرستی خود ورزش کنند و به ارتقا سلامت خود و جامعه کمک کنند، از بعد فرهنگی نیز همه آحاد جامعه باید خود مروج فرهنگ باشند و خود به فعالیت های فرهنگی رو آورند و به توسعه فرهنگی جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: تمرکززدایی از پایتخت، شعار محوری وزارت ارشاد است

وزیر ارشاد: تمرکززدایی از پایتخت، شعار محوری وزارت ارشاد است