مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-28سياسي

سفر معاون دانشگاه فرهنگیان کشور به بستک/ پیگیری برای پذیرش دانشجو در بهمن 1400


معاون دانشگاه فرهنگیان کشور در سفر به بستک، مقدمات تصویب سهمیهه ویژه برای بستک را در بهمن ماه 1400 مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز انصاری راد معاون دانشگاه فرهنگیان کشور با دعوت احمد جباری در سفر به شهرستان بستک، زمینه های ایجاد دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

وی اعلام کرد: در جلسه هفته آینده هیئت رییسه دانشگاه فرهنگیان در مرکز با قدرت و جدیت از استقرار دانشگاه فرهنگیان در غرب هرمزگان به مرکزیت شهرستان بستک دفاع خواهم کرد و مقدمات اولیه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بستک در بهمن ماه امسال یا نهایتا مهرماه سال جدید را فراهم می کنیم.

ایرج بین اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان که در این سفر معاون دانشگاه فرهنگیان را همراهی می کرد نیز با تقدیر از پیگیری های شبانه روزی نماینده مردم غرب هرمزگان برای حل و رفع مشکلات آموزشی و زیرساختی حوزه آموزش و پرورش، عنوان کرد: جدیت در پیگیری و به نتیجه رساندن موضوعات مختلف نشان از عزم بلند ایشان در خدمت به مردم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ساختمان دانشگاه فرهنگیان بستک، خوابگاه و استادسرای این دانشگاه همگی از سوی خیران نیک اندیش منطقه غرب هرمزگان بنا شده و در آستانه تکمیل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر معاون دانشگاه فرهنگیان کشور به بستک/ پیگیری برای پذیرش دانشجو در بهمن 1400

سفر معاون دانشگاه فرهنگیان کشور به بستک/ پیگیری برای پذیرش دانشجو در بهمن 1400