مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-28اقتصادي

وزیر کشور: وحدت و همدلی حلقه گمشده گیلان است


وزیر کشور یکی از شروط اصلی در پیشرفت و توسعه گیلان را وحدت و وفاق اجتماعی و گفت: وحدت حلقه بعضا گمشده در گیلان است به این دلیل همبستگی اجتماعی در استان باتوجه به تنوع قومیتی و مذاهب وجود دارد و باید هرچه بیشتر گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد وحیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های گیلان در عرصه های مختلف اظهار کرد: گیلان در تولید بسیاری از محصولات رتبه اول و در برخی نیز رتبه دوم کشور را دارا است.

   وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد گیلان را مناطق جنگلی، مراتع و باغات و سرسبزی تشکیل می دهد، گفت: وجود دریا منجر به توسعه اقتصاد دریایی می شود و هم مرزی با چهار کشور نیز تبادلات اقتصادی را به دنبال دارد.

  وزیر کشور با تاکید بر امکان صادرات چندین میلیارد دلاری در گیلان تصریح کرد: گردشگری به عنوان یکی از مزایای بزرگ گیلان است که باید توسعه بیشتری پیدا کند  لذا باید از ظرفیت های این استان با تکمیل بسترهای فراهم شده ازجمله راه آهن و آزادراه و نیز اجرای طرح زراعت چوب و دیگر اقدامات اثرگذار، استفاده بهینه شود.

  وحیدی یکی از شروط اصلی در پیشرفت و توسعه گیلان را وحدت و وفاق اجتماعی دانست و بیان کرد: وحدت حلقه بعضا گمشده در گیلان است به این دلیل همبستگی اجتماعی در استان باتوجه به تنوع قومیتی و مذاهب وجود دارد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: وحدت و همدلی حلقه گمشده گیلان است

وزیر کشور: وحدت و همدلی حلقه گمشده گیلان است