مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:552021-10-27اقتصادي

بازگشت جایگاه های سوخت شهر قزوین به وضعیت عادی


فرماندار قزوین با اعلام اینکه جایگاه های سوخت شهر قزوین به وضعیت عادی بازگشتند، اعلام کرد: کارت های سوخت بنزین 1500 تومانی در چند جایگاه سوخت شهر قزوین ازجمله فلسطین و غیاث آباد در حال اجراست و این امر اثباتی بر رد شایعاتی مبنی بر حذف بنزین 1500 تومانی است.

- ایسنا/قزوین فرماندار قزوین با اعلام اینکه جایگاه های سوخت شهر قزوین به وضعیت عادی بازگشتند، اعلام کرد: کارت های سوخت بنزین 1500 تومانی در چند جایگاه سوخت شهر قزوین ازجمله فلسطین و غیاث آباد در حال اجراست و این امر اثباتی بر رد شایعاتی مبنی بر حذف بنزین 1500 تومانی است.

علی شفیعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جایگاه های سوخت شهر قزوین به وضعیت عادی بازگشتند؛ کارت های سوخت بنزین 1500 تومانی در چند جایگاه سوخت شهر قزوین ازجمله فلسطین و غیاث آباد در حال اجراست و این امر اثباتی بر رد شایعاتی مبنی بر حذف بنزین 1500 تومانی است؛ بنابراین مردم به راحتی می توانند از کارت های خود در سطح جایگاه ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: کارشناسان و مهندسین شرکت نفت استان از روز گذشته چهارم آبان بسیج و ضمن تقسیم کار به جایگاه های سوخت شهر اعزام شدند و در کمتر از 24 ساعت این مشکل رفع شد، در این میان لازم است از صبوری و همراهی مردم و تمام نیروهایی که در این عرصه تلاش کردند تقدیر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت جایگاه های سوخت شهر قزوین به وضعیت عادی

بازگشت جایگاه های سوخت شهر قزوین به وضعیت عادی