مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-27سياسي

خط قرمز شهردار اهواز جذب نیرو است / حوزه ستادی نیروی مازاد دارد


رییس شورای شهر اهواز از برگزاری آزمون برای تبدیل وضعیت نیروهای حجمی و شرکتی شهرداری خبر داد وگفت: با توجه به اینکه شهرداری نیروی انسانی مازاد زیادی دارد خط قرمز شهردار، - ، سیاوش محمودی عصر امروز در چهاردهمین نشست علنی شورای کلانشهر اهواز اظهار کرد: شورای ششم و شهردار فعلی در ابتدای ورود تاکنون نشان داده اند که شعار شفافیت و عمل به قانون را از وظایف خود می داند و جز اولویت و محور اصلی کار قرار می دهند.

وی با اشاره به مسائل مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران تصریح کرد: قوانین و ابلاغ های این موضوع از گذشته بوده که متأسفانه در دوره قبل محقق نشد و شورای ششم از بدو ورود خود با آن مواجه شد و اعلام کردیم که قانون را ملاک و معیار خود می دانیم و از این مسیر منحرف نخواهیم شد.

اجرای بند (د) تبصره 20 قانون بودجه 1400 کشور در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شورا و شهرداری را از وظایف خود می دانیم و آن را یک ظرفیت و فرصت برای شهرداری می دانیم و مخالف آن عمل نخواهیم کرد.

محمودی به ابلاغ آزمون چارت های سازمانی سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور به شهرداری ها اشاره کرد و گفت: این ابلاغ ظرفیتی است که بعد از سالیان سال وزارت کشور و سازمان دهیاری ها کشور به شهرداری ها داده و با توجه به اینکه بالغ بر 20 سال است که شهرداری ها آزمون استخدامی برگزار نکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز شهردار اهواز جذب نیرو است / حوزه ستادی نیروی مازاد دارد

خط قرمز شهردار اهواز جذب نیرو است / حوزه ستادی نیروی مازاد دارد