مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-27سياسي

اجرای بیش از 200 عنوان برنامه هفته پدافند غیرعامل در سمنان


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: بیش از 200 عنوان برنامه هم زمان با هفته پدافند غیرعامل در این استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 200 عنوان برنامه توسط دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های استان سمنان در هفته پدافند غیرعامل سال 1400 از هشتم تا 14 آبان ماه با شعار محوری و کلی پدافند غیرعامل؛ ایران پایدار اجرا می شود.

وی افزود: هشتم آبان ماه سالروز فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل پدافند غیرعامل است که هرساله به همین مناسبت هفته پدافند غیرعامل نام گذاری می شود و فرصت مغتنمی است که با اجرای برنامه های مختلف، فراگیر و هدفمند شاهد معرفی حوزه پدافند غیرعامل در عرصه های مختلف عمومی و تخصصی، گفتمان سازی عمومی، فرهنگ سازی، ترویج اصول و اهداف پدافند غیرعامل و نهادینه کردن آن در بین مسئولین، مدیران، کارکنان، متخصصان و عموم اقشار مختلف مردم باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: این هفته ایام مناسبی است که دستگاه های مختلف به خصوص دستگاه های خدمات رسان به مردم، ضمن رصد و شناسایی تهدیدات مرتبط نسبت به تأمین، اصلاح و برطرف کردن نقاط آسیب پذیر و با توجه به نیازمندی ها و امکانات، پیش بینی های لازم را برای مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 200 عنوان برنامه هفته پدافند غیرعامل در سمنان

اجرای بیش از 200 عنوان برنامه هفته پدافند غیرعامل در سمنان