مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-27سياسي

کلنگ اجرایی پل جمهوری اسلامی در شیراز بر زمین زده شد


طی آیینی و با حضور مدیران کلان مدیریت شهر شیراز آیین کلنگ زنی پل جمهوری اسلامی و تعرض پل سلمان فارسی شیراز بر زمین زده شد.

- ، سید احسان اصنافی شهردار شیراز عصر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی پل جمهوری اسلامی گفت: وسعت شهر شیراز به گونه ای است که می توان توجه ویژه ای به شریان های شرقی و غربی داشت از این رو بلوار جمهوری، بلوار چمران و … نقش ویژه ای در حمل و نقل داشتند.

وی اضافه کرد: توسعه این شریان ها نظیر مجموعه سرداران و بلوار شهید قاسم سلیمانی مبین همین موضوع است این در حالی است که بلوار شهید قاسم سلیمانی دچار نواقصی بود که باید برای بهره برداری از آن اصلاحاتی صورت می گرفت.

اصنافی ادامه داد: اصلاح هندسی محور شهید قاسم سلیمانی نیز یکی از موضوعاتی است که باید در راستای اجرایی شدن این طرح پیدا سازی شود این در حالی است که این طرح تنها طرح توسعه ای در شیراز نیست بلکه تا ایام الله دهه فجر طرح های عمرانی- ترافیکی دیگری نیز در شیراز کلنگ زنی خواهد شد.

جسارت طراحی و اجرای پروژه های بزرگ را داشته باشید علیرضا اسکندری عضو شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه بیان کرد: شورای اسلامی شهر شیراز از مدیران شهرداری شیراز انتظار دارند تا طرح هایی را در شیراز اجرایی کنند که مورد رضایت مردم این کلان شهر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ اجرایی پل جمهوری اسلامی در شیراز بر زمین زده شد

کلنگ اجرایی پل جمهوری اسلامی در شیراز بر زمین زده شد