مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:102021-10-27بين الملل

تماس تلفنی پرتنش بلینکن با گانتز درباره شهرک سازی های صهیونیستی


«آکسیوس» به نقل از سه مقام صهیونیست گزارش داد وزیر امور خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تصمیم این رژیم برای تصویب بیش از 3000 واحد مسکونی جدید در شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری اشغالی اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه خبری آکسیوس به نقل از سه مقام صهیونیست گزارش داد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به تصمیم رژیم صهیونیستی برای تصویب بیش از 3000 واحد مسکونی جدید در شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری اشغالی در یک تماس تلفنی پرتنش در روز سه شنبه با بنی گانتز وزیر جنگ اسراییل اعتراض کرد.

طبق این گزارش، این اولین بار است که ساخت وساز جدید در شهرک های صهیونیستی از زمان روی کار آمدن بایدن به تصویب رسیده و دولت وی به طور خصوصی بر رژیم صهیونیستی فشار می آورد که ادامه ندهد.

یک مقام ارشد اسراییلی در اشاره به تماس بلینکن و گانتز گفت: آمریکا به ما کارت زرد داد.

به نوشته آکسیوس، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امیدوار بود که کمیته وزارت جنگ این رژیم پیش از سفر وی به واشنگتن در ماه اوت، واحدهای مسکونی جدید را تصویب کند؛ اما این اتفاق نیفتاد و پس از آن بایدن شخصاً او را تحت فشار قرار داد تا در خصوص مسئله شهرک سازی خویشتن داری نشان دهد که باعث تاخیر دو ماهه در آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی پرتنش بلینکن با گانتز درباره شهرک سازی های صهیونیستی

تماس تلفنی پرتنش بلینکن با گانتز درباره شهرک سازی های صهیونیستی