مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-27فرهنگي

عکاس خبرگزاری فارس در جشنواره ملی عکس امیرکبیر برتر شد


عکاس خبرگزاری فارس استان مرکزی در آیین اختتامیه جشنواره ملی عکس امیرکبیر در اراک حائز رتبه برتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیین اختتامیه هفته فرهنگی اراک با حضور مدیران شهری، اعضای شورای شهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و برخی مسوولین برگزار شد.

در پایان این برنامه همچنین آیین اختتامیه جشنواره ملی عکس امیرکبیر و جشنواره فتوماراتن شهری اراک با حضور عکاسان و با معرفی نفرات برگزار شد.

در این آیین سمیه آهنگرانی عکاس خبری خبرگزاری فارس استان مرکزی رتبه سوم جشنواره ملی عکس امیرکبیر و همچنین رتبه سوم جشنواره فتوماراتن شهری اراک را از آن خود کرد.

در اولین جشنواره ملی عکس امیرکبیر در بخش چهره افشین میرزایی از رشت، داوود کهن ترابی از کرج و سمیه آهنگرانی از اراک اول تا سوم شدند.

در بخش آزاد نیز مسعود عربشاهی از قم، سید جواد میرحسین از رشت و صلاح الدین محمودی از کرمانشاه عناوین اول تا سوم جشنواره ملی عکس امیرکبیر را کسب کردند.

این مسابقه در سه بخش اصلی، ویژه و آزاد برگزار شد که موضوع بخش اصلی تصاویر از نمای شهر و بخش ویژه نیز شامل فرهنگ زندگی با کرونا بوده است.

پوشش تصویری برای نمایش کارکرد پیاده راه امیرکبیر و توجه به ویژگی های فرهنگی و پتانسیل های آن، بالابردن انگیزه عکاسان و استفاده از تجربیات یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس خبرگزاری فارس در جشنواره ملی عکس امیرکبیر برتر شد

عکاس خبرگزاری فارس در جشنواره ملی عکس امیرکبیر برتر شد