مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:102021-10-27اقتصادي

کم برخورداری 72 شهرستان خراسان رضوی از نظر راه های روستایی در سطح کشور


معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای گفت: از مجموع 462 شهرستان ارزیابی شده در سطح کشور 72 شهرستان از نظر برخورداری از راه های روستایی دارای ضریبی کمتر از 70 درصد است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای گفت: از مجموع 462 شهرستان ارزیابی شده در سطح کشور 72 شهرستان از نظر برخورداری از راه های روستایی دارای ضریبی کمتر از 70 درصد است.

خداداد مقبلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی راه های روستایی شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از علل اصلی پایین بودن این ضریب برخورداری توزیع نامناسب اعتبارات به دلیل نقصان اطلاعات موجود از سطح روستاها و راه های روستایی بوده است.

به طور مثال در حال حاضر ضریب برخورداری خوزستان از راه های جاده ای 94 تا 95 درصد است؛ در صورتی که ضریب برخورداری شهرستان دزفول 24 درصد دارد که این اختلاف نشان از نامناسب بودن توزیع اعتبارات بر اساس اطلاعات ناقص است.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طی سال های 98 و 99 با بررسی های دقیق توانسته اطلاعات مناسبی در زمینه راه های روستایی از روستاهای 20 تا بیش از یک صد خانوار کسب کند، گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد از مجموع 31 استان کشور هفت استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم برخورداری 72 شهرستان خراسان رضوی از نظر راه های روستایی در سطح کشور

کم برخورداری 72 شهرستان خراسان رضوی از نظر راه های روستایی در سطح کشور