مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-27سياسي

خطیب زاده: گزارش حقوق بشری سازمان ملل علیه ایران دارای اهداف سیاسی و مردود است


سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: گزارش ارائه شده به نشست هفتاد و ششم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را مبتنی بر نگرش گزینشی و دارای اهداف سیاسی ارزیابی کرده و ادعاهای سخیف و فاقد ارزش طرح شده در این گزارش را مردود و محکوم خواند.

- سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: گزارش ارائه شده به نشست هفتاد و ششم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را مبتنی بر نگرش گزینشی و دارای اهداف سیاسی ارزیابی کرده و ادعاهای سخیف و فاقد ارزش طرح شده در این گزارش را مردود و محکوم خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازغرض ورزانه و تقابل آمیز گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، گزارش ارائه شده به نشست هفتاد و ششم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را مبتنی بر نگرش گزینشی و دارای اهداف سیاسی ارزیابی کرده و ادعاهای سخیف و فاقد ارزش طرح شده در این گزارش را مردود و محکوم خواند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه این گزارش بر خلاف اصول و معیارهای مندرج در قواعد حاکم بر کار گزارشگران از جمله لزوم دستیابی به حقایق از طریق اطلاعات عینی و قابل اعتماد برآمده از منابع معتبر تهیه شده، تصریح کرد: این گزارش به هیچ وجه نمی تواند ارزیابی واقعی و صحیح از وضعیت حقوق بشر در ایران ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: گزارش حقوق بشری سازمان ملل علیه ایران دارای اهداف سیاسی و مردود است

خطیب زاده: گزارش حقوق بشری سازمان ملل علیه ایران دارای اهداف سیاسی و مردود است