مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-27سياسي

زنجان جزو استان های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه زنجان جزو استان های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا است،گفت: طی روزهای آینده تزریق واکسن در استان شتاب می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا برگزار کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر لزوم ایجاد مراکز واکسیناسیون در استان زنجان تاکید کرد و گفت: روند بستری های کرونایی استان متوقف شده و شیب به سمت افزایشی شدن است.

نافچی با بیان اینکه در زمان حاضر در چهار شهرستان خدابنده، خرمدره، ابهر و زنجان کرونا روند افزایشی بوده است، تاکید کرد: کارمندان دولت نسبت به واکسیناسیون کامل اهتمام داشته باشد و مدیران دستگاه های اجرایی نیز در این خصوص رصد کنند تا نسبت به شناسایی افراد باقیمانده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدام لازم را انجام دهند.

وی ابراز داشت: در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نباید عجله به خرج داد و سلامت مردم، دانش آموزان و دانشجویان یک اولویت است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را اولویت خود قرار دهند.

مرادی نافچی افزود: زنجان جزو استان های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا است و طی روزهای آینده تزریق واکسن در استان شتاب می گیرد و تکمیل واکسیناسیون تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان جزو استان های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا است

زنجان جزو استان های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا است