مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-27سياسي

هر قدر معنویت طلاب با دیگران تقسیم شود ارزش بیشتری نزد خدا دارد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: طلاب باید بتوانند با سایرین رفیق شوند و تواضع و معنویت خود را با آن ها تقسیم کنند و هرچه معنویت بیشتر تقسیم شود ارزش آن نزد خداوند بیشتر میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین رییس شورای عالی حوزه های علمیه در استان قزوین با حضور در مدرسه علمیه شیخ الاسلام، با طلاب این مدرسه دیدار کرد و به سوالات ایشان پاسخ داد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار در پاسخ به این سوال که آیا پرداختن به کتب غیر درسی و سیاسی در کنار تحصیلات حوزوی لازم است، اظهار کرد: ضرورت دارد تا اصل را بر درک درست مفاهیم و مواد درسی بگذاریم تا بتوانیم آنچه را که آموخته ایم درست درک کنیم و هر زمانی که در طی مطالعه و مباحثی با ابهام روبرو شدیم از اساتید و دوستان دیگر جویا شویم تا اصل مطلب را خوب بیاموزیم در غیر این صورت دچار خسارت می شویم و پشیمان خواهیم شد.

وی تصریح کرد: اگر بنا داریم خشت اول را درست قرار دهیم لازم است درک درستی از مفاهیم درسی داشته باشیم سپس در کنار آن می توانیم مطالعه کتب تحلیل های سیاسی، زندگی شهدا و بسیاری از کتب دیگر را برای زمان تفریح برنامه ریزی کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: انس با قرآن بسیار اهمیت دارد بنابراین باید سعی داشته باشیم که تا جایی که فرصت داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر قدر معنویت طلاب با دیگران تقسیم شود ارزش بیشتری نزد خدا دارد

هر قدر معنویت طلاب با دیگران تقسیم شود ارزش بیشتری نزد خدا دارد